Freideg, 1. August 2025

Cycle 3


Mam Anisa op Weltrees

2023-06-14

„An der Maison Relais ginn mir zesummen op eng Weltrees. Dobäi kucken mir eis verschidden Länner un an déi mir gären reesen wëllen an maachen Aktivitéiten dozou“. Ënnert dësem Motto stoung dem Anisa, enger Schülerin aus dem LTPES, säin Stage. Während en puer Wochen hun d’Kanner sech mat Länner wéi Brasilien, Türkei, Amerika a Marokko beschäftegt a unhand vun flotten Aktivitéiten, wéi z.B. landestypescht Eessen preparéieren, villes dobäi geléiert. Zum Schluss ass eng Weltkaart entstanen wou eis Kanner hiert Ursprongsland markéiert hunn.





D'Musikschoul aus dëm Kanton Cliärrëf op Besuch an dër Schoul um Kiemel

2022-05-10

Den 3. an 10. Mee woor d'Musikschoul aus dëm Kanton Cliärrëf bei dë Cyclen 2 an 3 op Besuch fir d'Bloosinstrumenter virzestellen a fir bësse Reklamm an eegener Saach ze maën. No dër Presentatioun van denen eenzelnen Instrumenter han d'Musikanten de Kanner o flott, bekannt Melodiën virgespillt an han d'Kanner zum Matmaën animéiërt. D'Kanner an d'Léierpersonal haaten hire Spaass, goufen vill Neiës gewaar a mër wënschen dër Musikschoul an dë Musikveräiner, dat sie op dësem Wee dann nei Mëmbren kanne rekrutéiren.



Projet européen eTwinning avec trois écoles de France et les classes 3.1.C et 3.2.C

2021-07-11

Sous ce lien vous accédez immédiatement au projet en question: Tour des marchés



Zréck an d'Schoul de 25. Mee 2020 / Retour à l'école le 25 mai 2020

2020-05-15

Verschidden Dépliants a Brochüren erklären d'Modalitéiten van dër Reprise fir d'Eltren an hir Kanner:
Zwee Clipen adresséiren sëch direkt aan d'Kanner:

Plusieurs dépliants et brochures expliquent les modalités de la reprise et les gestes barrières à respecter par tous :

Deux clips animés s'adressent directement aux enfants :





Die Schüler des Zyklus 3 haben im ersten Trimester am Workshop des Lego WeDo 2.0. teilgenommen

2019-12-19

Wir sind mit dem Bus nach Hosingen gefahren und wir wurden herzlich empfangen. Wir haben in Teams zu zweit einen Roboter gebaut, der Milo hieß.  Die Bauanleitung war auf dem Laptop. Wir haben die passenden Stücke aus dem Kasten gesucht und so den Roboter zusammengebaut.

Nachdem haben wir die Batterien in den Roboter gebaut und mit einem Kabel mit dem Motor verbunden. Wir mussten den Roboter mit dem Laptop verbinden. Danach hat Fern uns erklärt wie wir den Roboter programmieren können damit der Roboter nach vorne und nach hinten fährt, Geräusche macht und die Farbe wechselt. Manche Teams haben auch Rennen mit den Robotern gemacht. Danach haben wir einen Sensor eingebaut und konnten mit Handbewegungen den Roboter kontrollieren. Jede Gruppe hat seinen Roboter vorgeführt.

Wir konnten nachmittags selbst einen Roboter erfinden oder nach einer Vorlage nachbauen. Es hat sehr viel Spaß gemacht die Roboter zu bauen und zu programmieren.






Eischt Viregt Nächst Lescht